Powered By Blogger

۱۳۸۸ بهمن ۹, جمعه

اظهار فضل آقای ناظم به بچه های دبستان گلها

داشتم اظهارات فضولات آقای احمدی نژاد رو می خوندم که دیدم عجببببببببببببببببببببب نکات ارزشمندی گران    سنگی توش وجود داره به خاطره همین اون نکات رو با قرمز مشخص میکنم بعد سوالاتم رو مطرح میکنم.
البته ایرادی رو هم که متن داره با زرد مشخص می کنم و داخل پرانتز هم دلیل یا دلایلش رو میگم و برای اطمینان خاطر لینکش رو هم میدم.

محمود احمدي نژاد رئيس جمهور كه صبح امروز پنجشنبه (صبح روز پنجشنبه تاریخ .......)كه در جمع اعضاي ستاد دهه فجر انقلاب سخن مي‌گفت با اشاره به برگزاري مراسمات (مراسم خودش جمع رسم و جمع بسته نمیشه ) مختلف و گراميداشت مناسبت‌هاي گوناگون (مناسبت جمع نسبته پس جمع بسته نمیشه و نسبت در کنار گوناگون نمیاد) در كشور گفت: موضوع دهه فجر جايگاه ديگري در بين مردم و مسئولان دارد و موضوع آن نيز با ديگر مراسمات متفاوت است.
وي با يادآوري اينكه تمامي مراسمات و برنامه‌هاي برپا شده براي گراميداشت انقلاب ارزشمند است، افزود: نبايد روز 22 بهمن را با آنها مقايسه كرد چرا كه ارزش و بهاي اين روز با تمام مناسبتها تفاوت داشته و هيچ كدام نبايد 22 بهمن را تحت الشعاع قرار دهند.
رئيس جمهور با اشاره به اينكه شايد برخي 22 بهمن را اقدامي تكراري و يك عادت بدانند، افزود: آيا واقعا 22 بهمن هر سال يك اثر عادي و موضوعي تكراري است؟ يا اينكه در 22 بهمن حقيقتي نهفته است كه بايد كشف و دنبال شود؟ (1)
رئيس شوراي عالي انقلاب فرهنگي با تأكيد بر اينكه هيچ كدام از 22 بهمن‌هاي 30 سال اخير مشابه هم نيست، گفت: مأموريت‌هاي اصلي هركدام از اين سالها متفاوت بوده و مشابه هم نيست.
احمدي نژاد انقلاب را يك حركت رو به اوج توصيف كرد و گفت: ما در 31 سال گذشته در يك دايره بسته نچرخيده‌ايم (2)كه در زمان معين از نقطه اي معين عبور كنيم (3)چرا كه انقلاب مثل يك گروه كوهنوردي در حال صعود است و در طول مسير ايستگاه‌هايي قرار دارد كه 22 بهمن‌ها نيز ايستگاه‌ مهم صعود(4) به قله آرمان‌هاي (تا اونجا که من میدونم آرمان اسم جمعه ) انقلاب است كه هركدام در يك سطح، ارتفاع و نسبت با هدف قرار دارند.
رئيس جمهور تصريح كرد: برخي از 22 بهمن‌ماه به تنهايي يك قله هستند.
وي با طرح اين سوال كه پس قله اصلي انقلاب كجاست، آن را بر هم زدن نظم ظالمانه موجود و برپايي نظمي جديد در عالم توصيف كرد (5)و گفت: اگر اين را از انقلاب بگيريم، چيزي در محتواي آن باقي نمي‌ماند. (6)
رئيس جمهور با اشاره به برگزاري پرشور ايام دهه فجر طي سه دهه گذشته اظهار داشت: برخي فكر مي‌كردند انقلاب براي آن به وجود آمده كه چند جناح و گروه هر روز با يكديگر دعوا كرده و خود را رئيس بدانند(7) در حالي كه اين انقلاب همواره آلودگي‌ها را از خود بيرون مي‌كند و همواره در حال حركت و رو به اوج قرار دارد.
وي با يادآوري اينكه 22 بهمن هر سال مأموريتي مهم براي حركت به قله‌هاست تأكيد كرد: 22 امسال تشييع جنازه نظام سرمايه داري ليبرال و ضدالهي خواهد بود. (8)
احمدي نژاد در ادامه سخنان خود از برگزاري مراسم 22 بهمن سال 58 ياد كرد و گفت: در آن سالها در اوج مظلوميت بوديم اما امروز به جايي رسيده‌ايم كه هيمنه استكبار در هم كوبيده شده(9) و اعتماد ملتها از آنها سلب شده است.(10) كارآمدي‌شان به نزديك صفر رسيده و در عرصه‌هاي مختلف دربن بست قرار دارد(11) اما ملت ايران همواره رو به اوج بوده و عدالت خواه و آرماني معرفي مي‌شود.
رئيس شوراي عالي انقلاب فرهنگي 22 بهمن امسال را نشان دادن راه جديد زندگي سعادتمند براي بشريت خواند و با اشاره به تلاش دشمنان براي ضربه زدن به ملت ايران، از اينكه ملت توانسته است بر آنها غلبه كند خدا را سپاس گفت.
احمدي نژاد در ادامه سخنان خود به سفر اخيرش به كشور دانمارك اشاره كرد و گفت: رسانه‌هاي آنها سوالاتي درباره ادعاهاي غرب عليه ايران از من پرسيدند(11) و من در جواب به آنها گفتم سران كشورهاي شما آدم‌هاي بزدل و نامردي هستند چون جرأت ندارند كه بگويند هدف اصلي‌شان از دخالت در ايران چيست. (12)
" آنها با تمام توان در ماجراهاي اخير ايران وارد شدند. شبكه تلويزيوني تأسيس كردند و با بسيج همه امكانات مي‌خواستند ضربه اي به نظام بزنند اما در برابر ملت ايران و انتخابات اين ملت، شكست خوردند ولي مردانگي قبول شكست را نداشتند. " (13)
وي با تأكيد بر اينكه آنها مي‌خواهند بر منابع انرژي، سياست و فرهنگ خاورميانه (14)مسلط شوند، گفت: ‌ما آنقدر شجاعت داريم كه مي‌گوييم اجازه نمي‌دهيم شما بر خاورميانه مسلط شويد. ما شجاعت داريم كه اگر مي‌خواستيم بمب بسازيم، مي‌گوييم؛ اما آنها نيز مي‌دانند كه چنين قصدي نداريم.
رئيس جمهور به شكست انديشه ليبرال كه موجب كشته شدن صدها ميليون نفر در جنگ جهاني، بمباران هيروشيما و ناكازاكي و همچنين اشغال عراق و افغانستان شد، اشاره كرد و گفت: اين انديشه به لطف انقلاب امروز به پايان راه خود رسيده و در مقابل ملت ايران صد برابر قوي تر از سال گذشته است. (15)
احمدي نژاد با اعلام اينكه همه دنيا حماسه ملت ايران را در 22 بهمن خواهند ديد، گفت: مردم ما هميشه جلوتر از مدعيان و سياستمداران هستند و 9 دي با همه بزرگي و آثارش نشان داد مردم از اين مدعيان كيلومترها فاصله دارند.
وي همچنين حضور مردم را تجلي اراده و قدرت خداوند دانست و آن را رمز شكست ناپذيري انقلاب توصيف كرد.
رئيس‌جمهور در پايان با اشاره به اقدامات كور دشمن همچون ترور استاد دانشگاه يا يك دادستان گفت: آن كارها را در ابتداي انقلاب نيز تجربه كردند و ديدند كه نتيجه‌اي ندارد. اقدامات ديگر همچون اهانت به امام(16)نيز نشان از كينه‌ها و عقده‌هاي فروخورده‌شان از ابتداي انقلاب بود.

(1) چه حقیقتی در یک روز نهفته ؟ 22 بهمن با بقیه روزهای سال چه فرقی داره؟ دوشنبه با سه شنبه از نظر روز چه فرقی دارن؟

(2) مگه قرار بر این بوده که در یک دایره بسته بچرخیم ؟ هر چند که در دوره ایشون حضرات به کارهایی هم که نکردن افتخار میکنن.

(3) اینکه در یک مدت معین از یک نقطه ی خاص بگذری بهش میگن حرکت در دایره بسته نه کار برنامه ریزی شده!!!؟؟؟؟

(4) یک گروه کوهنوردی هیچگونه برنامه ریزی برای صعود به قله نداره و میگه هر چه پیش آید خوش آید ، بهمن اومد به درک ، طوفان اومد چه بهتر چون "الله خیر حافظا " و به طور کلی برای اینکه در یک دایره بسته حرکت نکن هیچگونه برنامه ریزی ندارن که در فلان روز حرکت در فلان ساعت باید در ایستگاه فلان توقف کنیم بلکه میریم وسط راه طوفان اومد بهمن اومد بارون گرفت و.... ایراد نداره مهم اینه که در دایره بسته حرکت نکنیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آقای معجزه هزاره دوم با این طرز صحبت کردنش خودش خودش و میپیچونه اول میگه اونایی که کار برنامه ریزی شده دارن یا به قول عجوبه قرن "در زمان معين از نقطه اي معين عبور كنيم" در یک دایره بسته هستند و ما در این چند سال در دایره بسته نبودیم و بعد خودش رو با کوهنورد مقایسه میکنه که هنگامه صعود ثانیه هم براش مهمه یعنی یه جورایی باید ته دایره بسته باشن.

(5) اگه میشه انقلاب رو تعریف کنید چون من یه ذره بی ثواطم تا اونجا که من می دونم اسمش انقلاب اسلامیه ایرانه پس ایران رو باید دگرگون کنه و اسمش انقلاب جهانی نبوده که به خواد "عالم" رو تکون بده.

(6) انقلابی که هدفش تنها تغییر جهان باشه و نه تغییر آنچه که مردمش از آن بیزارند یا به طوره ساده تر تغییرات بنیادین در انحرافات اجتماعی ، سیاسی ، فرهنگی ، اقصادی نسبت به هنجارهای جامعه مورد بحث دیگه اسمش انقلاب نیست بلکه اسمش رو باید از ملا عمر بپرسی.

(7) تا اونجا که من خبر دارم احزاب فعال و قانونی در ایران حزب جمهوری اسلامی بوده که منحل شده حزب خلق مسلمان بوده که به گروهک تروریسی موسوم شد و سرانش یا دستگیر شدن یا فرار کردن ، نهضت آزادی و ملی مذهبی ها بودن که فعالیتشون به دلیل ناسیونالیست بودن حرام اعلام شد و در آخر حزب اعتماد ملی بود که خدایش رحمت کند سر جمع اینارو بریزیم رو هم یه حزب درست حسابی در نمیاری حالا شما آقای رئیس جمهور کدومش رو مد نظرتونه؟؟؟؟

(8) کدوم نظام ضد الهی ؟ کمونیست ها مثله چین ، کوبا ، ونزوئلا و . . . است؟ یا امریکای جهان خوار که اکثریت مسیحی و معتقد به خدا هستند.
و اما یه سوال دیگه اگه نظام سرمایه داری قرار باشه از بین بره چه نظامی میخواد بجاش سره کار بیاد؟ یه حساب سره انگشتی بکنید ببینید چند تا کشور بزرگ جهان سرمایه دارن مثله امریکا آلمان فرانسه انگلستان ژاپن نسبتا چین  و .... اینا بخوان نابود بشن تا حالا فکر کردید چی میشه؟؟
شما چه نشانه ای از نابودی سیستم اقتصادی سیاسی این ها دارید ؟ این کشورها که 6,7 سال پیش میخواستن نابود بشن در حالی که امریکا در حال جان گرفتن دوباره است!!!!

(9) با شکسه شدن هیمنه استکبار ما از مظلومیت خارج میشیم؟ یا 30 سال جفایی که به ما شده جبران میشه؟ 30 سال عقب ماندن از قافله سیاست ، 30 سال دور بودن از جهان بین الملل، 30 سال فقر ، 30 سال تحریم ، 30 سال جنگ با استکبار و تبعاتش 30 سال ترس ، 30 سال تنهایی ، 30 سال چپاول از طرف چین و روسیه و ترکیه و سوریه تا باج دادن به کوبا و ونزوئلا و  .................

(10) دقیقا کدام ملتها اعتمادشون سلب شده؟؟؟؟ ملتهایی که از کوچکترین فرصت برای اعتراض خیابانی اسفاده میکنن و وسایل ارتباط جمعیشون کنترل میشه و همه چیز در کشورشون دولتیه یا ملتی که در فضای باز ارتباطی زندگی میکنند؟

(11) ادعاهای غرب چیه و سوالات خبرنگاران غربی چی بوده؟

(12) چه کسانی در مسایل داخلی ما از غرب دارن دخالت میکنن ، دلایلتون چیه ، دخالت در امور داخلی کشورها شامل چه مواردی میشه؟؟؟؟ 

(13) در کشورهایی که حق مطبوعات آزاد اعم از رادیو ، تلویزیون ، روزنامه ، مجله ، پایگاه های خبر رسانی اینترنتی و ...... وجود داره دولت ها هیچ گونه حقی نسبت به تعطیلی ، هشدار و یا سانسور یا فیلترینگ رو ندارن و در صورتی که مطبوعات از قانون تخطی کنن به مراجع قضایی معرفی میشن نه مراجع دولتی.

(14)  فرهنگ خاورمیانه؟؟؟؟؟ فرهنگ صحرانشینی یا فرهنگ شترسواری؟؟؟
فرهنگ قتل و غارت و برادر کشی ؟؟؟؟ یا فرهنگ تجاوز به نوامیس؟؟؟ فرهنگ دروغ گویی و قانون گریزی؟؟؟؟ یا فرهنگ جنگ؟؟؟ کدوم فرهنگ؟

(15) فاصله جنگ جهانی تا جمهوری اسلامی رو حساب کنید + 30 سال از انقلاب تا الان بکنید = پایداری نظام سست لیبرال و نظام سلطه * پیش گویی های نسترادموس نژاد = ادامه نظام استکباری لیبرال ها

(16) این بی احترامی ها شامل موارد زیره:
سخنان خانوم فاطمه رجبی  همسر آقای الهام راجع به نوه امام در حاشیه مراسم تنفیذ حکم ریاست جمهوری از زبان رجا نیوز: 
" سخن آخر به سیدحسن خمینی باز می‌گردد كه غائبی دیگر بود. هر چند روزنامه‌های وابسته به كودتا در این راستا قلم به مزدی‌ها كردند، اما اساسا حضور این فرد در چنین مراسمی مورد سؤال است، نه عدم حضور او. و این مساله مهم صرف‌نظر از حضور وی در جناحی خاص و موضع‌گیری‌هایش به نفع یك جناح است زیرا ملت برای او نه جایگاه سیاسی و نه جایگاه علمی و نه هیچ جایگاه دیگری قائل نیست."


حمله به حسینه جماران که "حیدر حیدر"گویان آغاز شد.


عکس آتش گرفته امام که مشخص نیست کار چه کسی و در کجاست ؟ اگر این عکس از یک رسانه خارجی اینگونه پخش می شد ما چه می گفتیم و چه می کردیم؟


ضرب و شتم خانوم فاطمه طباطبایی همسر حاج احمد خمینی و عروس بنیان گذار جمهوری اسلامی و اخراج وی از حوزه علمیه خواهران حضرت خدیجه به خاطر نظر وی در رابطه با حمله برخی به حسینیه جماران.

هیچ نظری موجود نیست: