Powered By Blogger

۱۳۸۸ بهمن ۸, پنجشنبه

دفاع یا .......؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

داشتم توی دهکده جهانی(که دنیایی شده واسه خودش) پیاده روی می کردم توی سایت خبر آن لاین به دو سه تا تیتر جالب رسیدم که خالی از لطف نیست که شما هم بخونید.
1-درخواست احمد خاتمی از هاشمی‌رفسنجانی: آیت‌الله یزدی قبول دارد اشتباه کرده، چیزی علیه او منتشر نکنید.
2-تکذیب خبر دستگیری فرزند لاریجانی
در رابطه با دو تا خبر بالا باید بگم که از قدیم یعنی چیزی حول و حوش زمانی که تهران رو با "ط" می نوشتن می گن صدای 2 چیز در نمیاد مرگ آدم گدا ، خراب کاری آدم پول دار که حضرات هم از دنیای سرمایه داری کاملا دور هستند دیگه!!!!!!!!!!
اما خبر سوم افشاگری از طریق "ساواش" که این ساواش همون سازمان اطلاعات و امنیت شریعتمداری که با وجود گه اربارشون دست اجانب ، مستکبرین و استعمارگران رو از میهن ما کوتاه کردند صورت گرفته که یه جورایی برای خودشون امداد غیبی محسوب میشن میگی چه طوری ؟ خوب این طوری:


اما خبر چهارم باحال تر از این حرفاست چون من مات و مبهوت موندم که آقای ساواش داره دفاع میکنه یا تخریب شما اگه فهمیدید بنده رو هم ملتفت کنید.اما موضوع اینه:
گفت: کروبی با اظهارات اخیرش بدجوری توی برجک فتنه گران زده.
گفتم: ضدانقلابیون داخلی و خارجی و رادیوهای بیگانه یکسره فحش و ناسزا نثارش می کنند که چرا وسط راه جا زدی؟!
گفت: بعضی از همین عوامل فتنه هم می گویند کروبی داره فیلم بازی می کنه.
گفتم: دل خودشون رو خوش می کنند.
گفت: همین عده می گویند؛ اعتراض ما به کروبی به خاطر خود اوست!
گفتم: مباشری که از دست زورگویی های اربابش خسته شده بود و بعد از یک سال کار کردن حقوق و مواجب هم نگرفته بود، وقتی ارباب درون توالت رفته و آب می خواست، یک آفتابه آب جوش به او داد و... ارباب که جیلیز و ویلیزش در اومده بود او را دنبال می کرد و فحش می داد. اهل محل به ارباب گفتند مگه چیکار کرده؟ ارباب گفت؛ دل من برای خود او می سوزد! و مباشر در حال فرار گفت؛ای فلان فلان شده، من می دونم و خودت هم می دونی که کجات می سوزه!!
و اونچه که بنده رو مبهوت ساخته :
مباشری که از دست زورگویی های اربابش خسته شده بود و بعد از یک سال کار کردن حقوق و مواجب هم نگرفته بود، وقتی ارباب درون توالت رفته و آب می خواست، یک آفتابه آب جوش به او داد و... ارباب که جیلیز و ویلیزش در اومده بود او را دنبال می کرد و فحش می داد. اهل محل به ارباب گفتند مگه چیکار کرده؟ ارباب گفت؛ دل من برای خود او می سوزد! و مباشر در حال فرار گفت؛ای فلان فلان شده، من می دونم و خودت هم می دونی که کجات می سوزه!!

هیچ نظری موجود نیست: